bio-forum.pl

Biurowe smardze

bez logowania - można przeglądać

od lip.2004

1. Biurowe smardze

No to na terenie biura wśród drzewek obsypanych korą wyrosło coś takiego:

pozostałe zdjęcia pod adresem:

blacharska.net

w sumie rośnie ponad 30 grzybków :)

od lip.2004

2. Biurowe smardze

Nie miałem doczynienia ze smardzami więc tylko "gdybanie" oparte na literaturze"

Coś między S. wyniosłym (Morchella elata), albo S. stożkowatym (M. conica)

Największy problem (na zdjęciach) mam z trzonami (długość i grubość)?

Na żywo smardzy nie widziałem i nie wychodzi mi znalezienie jakiejś skali porównawczej:- (

od kwi.2004

3. Biurowe smardze

Brawo Robert, fantastyczne! :)

Ja też jeden jedyny raz w życiu, rok temu, znalazłam 6 sztuk. Nie znam się na smardzach. Dziś idę zaraz na tamto miejsce.

Boguś, a u Ciebie?

Odnoszę wrażenie, że tych smardzów nie jest tak mało. Cieszę się. :)

od lip.2004

4. Biurowe smardze

U mnie były dwa tygodnie wyłączone z grzybowego życiorysu poprzez zarabianie na chleb:-)

Od wczoraj na przemian siąpi, pada i mży z małymi przejaśnieniami, jest dosyć ciepło - więc mam duże nadzieje.

Nawet żonę namówiłem na Kazimierz Dln., chociaż ona przypusza że to będzie szwędanie się po rynku i okolicach - naiwna:-)))

Sprawdzę więc w najbliższy łykend:-)

od kwi.2004

5. Biurowe smardze

[bf#9393]

Oto mój mały sukcesik z dzisiejszego dnia. :) Zdjęcia nie mam: (

Wyglądały z ziemi, jak trochę nieforemne, bo stożkowate pestki z brzoskwini. Moje śliczne laleczki.

dawny uczestnik obecnie bez konta na forum

6. Biurowe smardze
16.maj.05 12:54
"Alej" (b/log.)
smardz

Witam Towarzystwo.

Wczoraj pierwszy raz znalazłem smardze. Kilka sztuk. Jakieś jasne... ale co tam

Pozdrawiam, Dariusz Litwiński / Nowy Sącz

od maj.2003

7. Biurowe smardze
16.maj.05 13:06
Anna Kujawa "AniaK"

Wygląda na smardza jadalnego (Morchella esculenta var. esculenta).

Rósł w lesie?

8. Biurowe smardze
16.maj.05 13:53
"Allej" (b/log.)