bio-forum.pl

Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...

bez logowania - można przeglądać

dawny uczestnik obecnie bez konta na forum

1. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...
22.wrz.06 16:24
"Justyna151515" (b/log.)
co to?

Co to za roślina? Nie umiem jej oznaczyć... Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś mi pomógł...

2. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...
22.wrz.06 16:29
"justyna151515" (b/log.)
dąb czerwony???

Ach i jeszcze jedno:

Czy to jest liść dębu czerwonego? Bo ja juz naprawdę nie mam pojęcia... Wahałam się jeszcze między dębem szkarłatnym... A może to w ogóle nie jest dąb? Nie wiem bo nie znam się za bardzo na tym, ale robię zielnik...

od sie.2006

3. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...

1. Malva neglecta

2. Dąb czerwont czyli Quercus rubra

Pozdrowienia!

4. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...
22.wrz.06 18:04
"justyna151515" (b/log.)

Dziękuje baaaardzo!:-)

Również pozdrawiam:-)

5. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...
22.wrz.06 18:31
"justyna151515" (b/log.)

Hmmm... Po wpisaniu w google "Malva neglecta" i poczytaniu kilku stron mam wątpliwości czy to na tym pierwszym zdjęciu jest ślaz zaniedbany... Ma troche inne liście, a w wikipedii pisało że kwiat ma 5 płatków, a moje mają po cztery. Na jednym rysunku ta roślina była taka sama jak moja, a na zdjęciach były inne. Więc może jeszcze kto inny się wypowie na ten temat? Proszę niech ktoś potwierdzi że to jest Malva neglecta, a jak to co innego to moze ktoś poda prawidłowa nazwę? PROSZĘ

od cze.2006

6. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...
22.wrz.06 19:35
Anna Smolar "abarank"

stawiam na Malva neglecta, wszystkie ślazy mają kwiaty z 5 płatkami, ten zasuszony również powinien mieć.

7. Roślina zielna, fioletowe kwiaty - proszę o pomoc...
22.wrz.06 19:40
"justyna151515" (b/log.)

No cóż w takim razie bardzo dziękuję:-) Sama w życiu bym do tego nie doszła:-)

Pozdrawiam

od cze.2010