bio-forum.pl

grzyby w szeroko rozumianym znaczeniu czyli prezentacja czysto biologiczna

bez logowania - można przeglądać
humor

od kwi.2001

1. grzyby w szeroko rozumianym znaczeniu czyli prezentacja czysto biologiczna
26.paź.11 00:37
Marek Snowarski "admin"

Dawno, dawno, lata nie miałem kwiatka tego rodzaju. A tu proszę, jaka niespodzianka przyszła do mnie w e-mailu:

Witam,

Jestem studentem, oraz wielkim miłośnikiem grzybów. W związku z tym podjąłem się wykonać krótką prezentację o grzybach w szeroko rozumianym znaczeniu. Czy mógłbym w związku z tym prosić Pana o udzielenie informacji na temat budowy, pochodzenia, rozmnażania grzybów, nie tylko tych, które widzimy nieuzbrojonym okiem. Ogólnie mówiąć, chciałbym wykonac prezentację czysto biologiczną.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Piotr B*

od lip.2004

2. grzyby w szeroko rozumianym znaczeniu czyli prezentacja czysto biologiczna

A odpowiedź?

Mogłaby być ciekawa:-)

od kwi.2001

3. grzyby w szeroko rozumianym znaczeniu czyli prezentacja czysto biologiczna
26.paź.11 08:32
Marek Snowarski "admin"

Ewidentnie ten Piotrek (raczej uczeń niż student) dostał standardowe szkolne zadanie aby napisać kilka zdań o grzybach. Na dobrą sprawę mógłby wziąć je z definicji encyklopedycznej grzybów lub wyguglować gotowy tekst.

Odpowiedź banalna, nudna. Nawet zacząłem ją pisać:

"szybciej i lepiej jest zajrzeć do podręcznika"

Ale się rozmyśliłem i nie wysłałem. To byłoby zbyt wiele.

od lip.2004

4. grzyby w szeroko rozumianym znaczeniu czyli prezentacja czysto biologiczna

Osobiście starałbym się dociec znaczenia słów:

"... prezentację czysto biologiczną..."

Ale raczej powodem tego byłaby raczej złośliwość;- (

od kwi.2001

5. grzyby w szeroko rozumianym znaczeniu czyli prezentacja czysto biologiczna
26.paź.11 14:59
Marek Snowarski "admin"

ten cały tekst jest po prostu piękny, zdanie po zdaniu, zwrot po zwrocie, od "student wielki miłośnik grzybów" i "podjąłem się wykonać" po "ogólnie mówiąc"