Treść regulaminu konkursu kalendarzowego, po regulacjach wprowadzonych w trakcie wymiany zdjęć o niewłaściwym formacie na zdjęcia o prawidłowym formacie, uległa pewnym zmianom.
Poniżej zamieszczam aktualną treść regulaminu:
REGULAMIN KONKURSU KALENDARZOWEGO
Wybieramy fotografie w 13 równolegle prowadzonych kategoriach - okładka oraz każdy z dwunastu miesięcy osobno.
Konkursowy regulamin:
1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.
2. Zamieszczamy maksymalnie po trzy fotografie w każdej kategorii.
3. Ostateczny termin zgłoszenia fotografii do konkursu to 09. 08. 2009.
Uzupełnienie regulaminu związane z sytuacją zamieszczenia fotografii o formatach niezgodnych z regulaminowym:
Fotografie w formatach niezgodnych z regulaminowym muszą być bezwzględnie poprawione. Autorzy proszeni są o zamieszczenie poprawionych fotografii (tolerancja 5 pikseli na bok) w kalendarzowych wątkach do piątku 14. 08. 2009 do godziny 24. 00. Wszystkie zdjęcia o innych formatach niż wymagany będą usunięte przez moderatora i nie wezmą udziału w konkursie
4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4: 3
- fotografie miesiąca - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2100/2800 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli, ciężar pliku nie może przekraczać 100 kb
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - grzyby, rośliny naczyniowe, porosty, śluzowce - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych miesięcy swą tematyką muszą nawiązywać do miesiąca, w którym mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z danym miesiącem
5. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera po jednej fotografii z każdej kategorii, każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- w wątku dotyczącym danego miesiąca wpisujemy login autora i numer zdjęcia
- głosujemy tylko na jedną z zamieszczonych w danym wątku fotografii
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę
zmiana terminy głosowania związana z koniecznością wymiany fotografii o formatach niezgodnych z regulaminowym:
- głosujemy od niedzieli 16. 08. 2009 do 30. 08. 2009 godzina 24. 00.
6. W przypadku niewystarczającej jakości oryginału nadesłanego do organizatora Michała Jezierskiego w kalendarzu zamieszczone będzie następne w kolejności zdjęcie.
7. Oryginały zwycięskich fotografii i przesyłamy na adres: mjeziorko@interia.pl[mailto:mjeziorko@interia.pl] do dnia 03. 09. 2009.
A zatem - od jutra zaczynany głosowanie:-)
Ufff, wszystko już przygotowane, byśmy od jutra głosowanie mogli zacząć:-)))
"w wątku dotyczącym danego miesiąca wpisujemy login autora i numer zdjęcia"
Np. Barbara Kudławiec? Czy coś innego, bo już sam nie wiem...
Krzysztofie, "dyżuruję" dziś przy kompie, więc zaraz odpowiadam na Twoje pytanie:-)))
Logon, inaczej nick, to na moim przykładzie "topazzz"
Życzeniem organizatora było, byśmy wpisywali login (inaczej nick) autora i nr zdjęcia, ale jak widzę, Ty wpisałeś już gdzieś (widziałam w Okładce) imię i nazwisko autora, a nie jego login.
Moja rada jest taka - tam gdzie wpisałeś imię i nazwisko autora - pozostaw tak, nie edytuj postu, nic nie zmieniaj.
Tu chodzi o to, bu poprawnie identyfikować autora - login pozwala dobrze identyfikować autora, ale imię i nazwisko autora również doskonale spełni ten warunek.
Zatem umówmy się, najlepiej wpisywać login autora wg życzenia organizatora, ale jeśli będzie wpisane imię i nazwisko autora, proszę tak pozostawić i nie zmieniać tego.
A nie zmieniać postów z głosowaniem wg zasady, że "pierwsza odpowiedź się liczy", inaczej "pierwsze głosowanie się liczy".
OK?:-)
OK