bio-forum.pl

Regulamin - aktualna wersja

bez logowania - można przeglądać

od sty.2007
#0

1. Regulamin - aktualna wersja

Treść regulaminu konkursu kalendarzowego, po regulacjach wprowadzonych w trakcie wymiany zdjęć o niewłaściwym formacie na zdjęcia o prawidłowym formacie, uległa pewnym zmianom.

Poniżej zamieszczam aktualną treść regulaminu:

REGULAMIN KONKURSU KALENDARZOWEGO

Wybieramy fotografie w 13 równolegle prowadzonych kategoriach - okładka oraz każdy z dwunastu miesięcy osobno.

Konkursowy regulamin:

1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.

2. Zamieszczamy maksymalnie po trzy fotografie w każdej kategorii.

3. Ostateczny termin zgłoszenia fotografii do konkursu to 09. 08. 2009.

Uzupełnienie regulaminu związane z sytuacją zamieszczenia fotografii o formatach niezgodnych z regulaminowym:

Fotografie w formatach niezgodnych z regulaminowym muszą być bezwzględnie poprawione. Autorzy proszeni są o zamieszczenie poprawionych fotografii (tolerancja 5 pikseli na bok) w kalendarzowych wątkach do piątku 14. 08. 2009 do godziny 24. 00. Wszystkie zdjęcia o innych formatach niż wymagany będą usunięte przez moderatora i nie wezmą udziału w konkursie

4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:

- stosunek boków 4: 3

- fotografie miesiąca - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli

- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2100/2800 pikseli

- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim

- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli, ciężar pliku nie może przekraczać 100 kb

- tematyka fotografii związana z tematyką forum - grzyby, rośliny naczyniowe, porosty, śluzowce - spotykane w naturze

- fotografie dla poszczególnych miesięcy swą tematyką muszą nawiązywać do miesiąca, w którym mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z danym miesiącem

5. Zasady głosowania

- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza

- każdy głosujący wybiera po jednej fotografii z każdej kategorii, każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy

- w wątku dotyczącym danego miesiąca wpisujemy login autora i numer zdjęcia

- głosujemy tylko na jedną z zamieszczonych w danym wątku fotografii

- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę

zmiana terminy głosowania związana z koniecznością wymiany fotografii o formatach niezgodnych z regulaminowym:

- głosujemy od niedzieli 16. 08. 2009 do 30. 08. 2009 godzina 24. 00.

6. W przypadku niewystarczającej jakości oryginału nadesłanego do organizatora Michała Jezierskiego w kalendarzu zamieszczone będzie następne w kolejności zdjęcie.

7. Oryginały zwycięskich fotografii i przesyłamy na adres: mjeziorko@interia.pl[mailto:mjeziorko@interia.pl] do dnia 03. 09. 2009.

A zatem - od jutra zaczynany głosowanie:-)

od sty.2007
#0

2. Regulamin - aktualna wersja

Ufff, wszystko już przygotowane, byśmy od jutra głosowanie mogli zacząć:-)))

od gru.2007
#0

3. Regulamin - aktualna wersja

"w wątku dotyczącym danego miesiąca wpisujemy login autora i numer zdjęcia"

Np. Barbara Kudławiec? Czy coś innego, bo już sam nie wiem...

od sty.2007
#0

4. Regulamin - aktualna wersja

Krzysztofie, "dyżuruję" dziś przy kompie, więc zaraz odpowiadam na Twoje pytanie:-)))

Logon, inaczej nick, to na moim przykładzie "topazzz"

Życzeniem organizatora było, byśmy wpisywali login (inaczej nick) autora i nr zdjęcia, ale jak widzę, Ty wpisałeś już gdzieś (widziałam w Okładce) imię i nazwisko autora, a nie jego login.

Moja rada jest taka - tam gdzie wpisałeś imię i nazwisko autora - pozostaw tak, nie edytuj postu, nic nie zmieniaj.

Tu chodzi o to, bu poprawnie identyfikować autora - login pozwala dobrze identyfikować autora, ale imię i nazwisko autora również doskonale spełni ten warunek.

Zatem umówmy się, najlepiej wpisywać login autora wg życzenia organizatora, ale jeśli będzie wpisane imię i nazwisko autora, proszę tak pozostawić i nie zmieniać tego.

A nie zmieniać postów z głosowaniem wg zasady, że "pierwsza odpowiedź się liczy", inaczej "pierwsze głosowanie się liczy".

OK?:-)

od gru.2007
#0

5. Regulamin - aktualna wersja

OK

wątek zamknięty ⊗ - właściwe miejsce dla dyskusji jest w innych wątkach oznaczonych ⊙ poziom wyżej lub w innym dziale forum
to strona wątku; nowy wątek/zapytanie można dodać na stronie działu lub w innym dziale forum
bio-forum.pl służy nam od 2001 roku; swój kształt zawdzięcza prostym zasadom:
Trzymamy się tematu forum. Nie drażnimy się. Ma być miło :)szerzej o zasadach i coś jak regulamin
ta strona być może używa ciasteczek (cookies), korzystając z niej akceptujesz ich użycie — więcej informacji