#8196
od stycznia 2007
Może już czas pomyśleć o planowaniu kalendarza na 2017?
W takim razie otwieram wątek do dyskusji nad tegorocznym regulaminem :-)
Wstawiam ostatnią wersję regulaminu, jaka służyła nam w konkursie kalendarzowym rok temu.
W poprzednim roku dyskusyjną była kwestia na ile fotografii oddawać głosy, stąd pytanie, jak w tym roku wyobrażacie sobie głosowanie?
1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.
2. Zamieszczamy maksymalnie po 5 fotografii w kategorii pora roku i trzy fotografie w kategorii okładka.
3. Fotografie zamieszczamy do dnia 31.07.2015 r. Głosowanie odbędzie się w terminie do dnia 31.08.2015 r.
4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4:3
- fotografie pory roku - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2400/3200 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli (tolerancja do 5 pikseli na bok), ciężar pliku nie może przekraczać 150 kB
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - rośliny, grzyby, śluzowce - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych pór roku swą tematyką muszą nawiązywać do pory roku w której mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z daną porą roku
- fotografie, które były publikowane w poprzednich edycjach kalendarza nie mogą brać udziału w konkursie
- zamieszczone fotografie muszą być opisane loginem autora, nazwą kategorii (okładka lub pora roku) oraz numerem kolejnym od jednego do pięciu w poszczególnych kategoriach oraz nazwą obiektu na fotografii, przykład:
login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis
- wszystkie fotografie nie spełniające wymogów regulaminowych będą usuwane przez administratora na wniosek prowadzącego konkurs lub uczestnika konkursu, z podaniem przyczyny usunięcia w oddzielnym wątku i w wiadomości do autora fotografii (przyczynę usunięcia podaje i wiadomość wysyła prowadzący konkurs lub administrator)
5. Do każdej zgłoszonej fotografii należy dołączyć link do serwera zewnętrznego na którym można obejrzeć ją w oryginalnym rozmiarze.
6. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera z każdej kategorii (pora roku i okładka ) trzy fotografie, którym przydziela odpowiednio 3, 2, 1 punkt, wygrywają zdjęcia które zdobędą kolejno trzy największe ilości punktów
- wybrane fotografie należy wpisać w wątku dotyczącym kategorii podając login autora, nazwę kategorii (okładka lub pora roku) oraz jej numer kolejny nadany przez autora i ilość punktów nadaną przez wybierającego (można podać także nazwę obiektu na fotografii), przykład:
login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis - 3 pkt
- nie ma obowiązku przydzielenia wszystkich punktów
- każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę
#758
od stycznia 2009
Proponuję, żeby można było głosować na 5 fotografii (punkty od 5 do 1). 10 to było stanowczo za dużo, 3 trochę za mało, żeby wskazać wszystkie fotografie, które chętnie widziałoby się u siebie na ścianie;)
Ja myślę, że na fotki w porach roku - powinno się wybierać 5 fotek, a w okładce - wystarczy 3.
Wybór pięciu zdjęć dla pór roku i trzech na okładkę - popieram
Wstawianie do konkursu 5 na porę roku i 3 na okładkę ,oraz głosowanie też 5 i 3
#8250
od stycznia 2007
Chciałabym dziś zamieścić regulamin w wątkach pór roku i okładki, żeby chętni mogli zgłaszać zdjęcia.
Są trzy sprawy organizacyjne w kwestii kalendarza :-)
1. Poniżej podaję treść regulaminu po naniesieniu zgłoszonych wniosków.
Proszę zwrócić uwagę na to co pogrubione czyli terminy zgłaszania i głosowania oraz sposób głosowania.
2. Kwestia terminów zgłaszania zdjęć i głosowania, czy mogą być takie jakie wypisałam? W szczególności to pytanie do osoby, która będzie zlecać wykonanie do drukarni. Krzysiu, czy możemy liczyć na Twój udział w tym zakresie?
3. Potrzebne też będą dwie osoby do liczenia głosów, aby jak co roku głosy były policzone i porównane przez dwie osoby. Mogę zgłosić swój udział, kto jeszcze zechce policzyć?
REGULAMIN
1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.
2. Zamieszczamy maksymalnie po 5 fotografii w kategorii pora roku i 3 fotografie w kategorii okładka.
3. Fotografie zamieszczamy do dnia 31.08.2016 r. Głosowanie odbędzie się w terminie do dnia 30.09.2016 r.
4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4:3
- fotografie pory roku - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2400/3200 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli (tolerancja do 5 pikseli na bok), ciężar pliku nie może przekraczać 150 kB
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - rośliny, grzyby, śluzowce - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych pór roku swą tematyką muszą nawiązywać do pory roku w której mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z daną porą roku
- fotografie, które były publikowane w poprzednich edycjach kalendarza nie mogą brać udziału w konkursie
- zamieszczone fotografie muszą być opisane loginem autora, nazwą kategorii (okładka lub pora roku) oraz numerem kolejnym od jednego do pięciu w poszczególnych kategoriach oraz nazwą obiektu na fotografii, przykład:
login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis
- wszystkie fotografie nie spełniające wymogów regulaminowych będą usuwane przez administratora na wniosek prowadzącego konkurs lub uczestnika konkursu, z podaniem przyczyny usunięcia w oddzielnym wątku i w wiadomości do autora fotografii (przyczynę usunięcia podaje i wiadomość wysyła prowadzący konkurs lub administrator)
5. Do każdej zgłoszonej fotografii należy dołączyć link do serwera zewnętrznego na którym można obejrzeć ją w oryginalnym rozmiarze.
6. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera z kategorii "pora roku" 5 fotografii, którym przydziela odpowiednio 5, 4, 3, 2, 1 punkt, a z kategorii "okładka" 3 fotografie, którym przydziela 3, 2, 1 pkt, wygrywają zdjęcia które zdobędą kolejno trzy największe liczby punktów
- wybrane fotografie należy wpisać w wątku dotyczącym kategorii podając login autora, nazwę kategorii (okładka lub pora roku) oraz jej numer kolejny nadany przez autora i ilość punktów nadaną przez wybierającego (można podać także nazwę obiektu na fotografii), przykład:
login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis - 3 pkt
- nie ma obowiązku przydzielenia wszystkich punktów
- każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę
#8251
od stycznia 2007
W zeszłym roku termin zgłaszania zdjęć do końca lipca nie był wystarczający, dlatego był przesunięty do końca sierpnia. Stąd od razu taka propozycja na tegoroczne zgłaszanie, zwłaszcza, że zacznie się ono teraz po dziewiątym dniu lipca. Niestety wcześniej nie miałam czasu zasiąść do tego wątku i wynika przez to takie opóźnienie całej "akcji kalendarzowej".
#8257
od stycznia 2007
A zamówienia ..... jak mogłam nie założyć wątku z zamówieniami!!! Czym prędzej to nadrabiam, chętni proszeni o zgłaszanie zamówień w wątku, który zaraz zostanie założony.
#641
od października 2004
Przepraszam, że tak późno odpowiadam. Oczywiście, z chęcią zorganizuję druk kalendarza w tym samym miejscu co ostatnio.
I poprosimy o zdjęcia :-D
#8265
od stycznia 2007
Czy wszyscy chętni zdążą wstawić zdjęcia do dziś włącznie?
Jeśli potrzebne przedłużenie terminu, to o ile przedłużyć?
#642
od października 2004
U mnie nawałanica spraw. Nie dam rady przygotować zdjęć i wstawić jakichś sensownych. Jeśli można, to może przedłużmy do 15 września?
#8291
od stycznia 2007
Proszę o sygnał, jeśli ktoś chętny zaproponować zdjęcia do kalendarza chciałby to uczynić, ale nie zdąży do jutra (a raczej do dziś, bo już 15 września mamy od 46 minut :-) ). Rozumiem dość dobrze, co oznacza nawał spraw różnych, więc zawsze jeszcze można o kilka dni termin przedłużyć.
(wypowiedź edytowana przez topazzz 15.września.2016)
#8292
od stycznia 2007
Zgłaszanie fotografii do kalendarza do 30 września??? Jest ktoś przeciw? Nie widzę, nie słyszę :-)
Przypominam, że dziś ostatni dzień głosowania na zdjęcia do kalendarza :-)
#8316
od stycznia 2007
Pora liczyć głosy, wieczorem, raczej późnym wieczorem, będę mieć podliczone głosy, ale potrzebny jest ktoś, kto także je podliczy, abyśmy mogli jutro zweryfikować wyniki, kto chętny, bardzo proszę :-)
Głosy podliczyłam, bardzo proszę, kto policzył także - porównamy wyniki :-)
#3004
od marca 2010
Basiu, boję się, że Ty sama. Ja dziś nie miałam czasu, wybacz. Będę miała trochę czasu we czwartek. Jeżeli chcesz, zaczekaj, albo, najlepiej, dawaj, jak policzyłaś. Znając Twoją skrupulatność, jest dobrze :-)
#8318
od stycznia 2007
Beato, głosy podliczone i mi ni wychodzi dogrywka, ale to wszystko wymaga weryfikacji, a dużo zależy od Krzysia, na kiedy potrzebuje zdjęcia do druku :-)
Jeśli mógłby zaczekać do czwartku na Twoje policzenie, to zaczekamy :) a ja będę wdzięczna Ci bardzo za pomoc w liczeniu :-)
(wypowiedź edytowana przez topazzz 24.października.2016)
#8319
od stycznia 2007
Do liczenia głosów włączyły się Beata i Ala - DZIĘKUJĘ WAM BARDZO - trwają ostatnie weryfikacje, ale mam wrażenie, że już wiem, jak będzie wyglądał kalendarz ... :-)
Jak tylko uzgodnimy wszystko, podam podliczenia głosów i wybrane do kalendarza 2017 fotografie :-)
#8331
od stycznia 2007
I tak wiadomo już, jak będzie wyglądał nasz kalendarz na 2017 rok :-)
Podziękowania bardzo miłe należą się wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział w naszym kolejnym bio-forumowym konkursie kalendarzowym proponując swoje fotografie, biorąc udział w głosowaniu, a także w podliczaniu głosów :-) :-) :-)
To jeszcze nie koniec, bo teraz zacznie się akcja drukowania kalendarza, tak więc pozostaje mi życzyć powodzenia na tym etapie pracy nad kalendarzem, a na pewno powstanie taki piękny, jak co roku, nasz kalendarz :-) :-) :-)
Fotografie prezentowane w wątkach są umieszczone w kolejności takiej jak w wykazach z uzyskanymi punktami, natomiast kolejność fotografii w kalendarzu dla poszczególnych pór roku to jeszcze temat otwarty, do opracowania w fazie projektowania całości :-)
PS.
przed nami jeszcze nieco jesieni, potem zima, potem kolejne pory roku ..... fotografując pamiętajmy o tym, że już niebawem, za kilka miesięcy, zaczniemy kolejny konkurs kalendarzowy ... :-)
#8333
od stycznia 2007
Jeszcze jedno - gratulacje dla autorów fotografii wybranych do kalendarza, konkurencja była spora, o czym świadczą chociażby liczne wyniki ex equo, tak więc gratulacje autorom fotografii wybranych, a podziękowania wszystkim się należą, co niniejszym czynię :-)