bio-forum.pl Zaloguj Wyloguj Edycja Szukaj grzyby.pl atlas-roslin.pl
Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie
« » bio-forum.pl « Rozmowy towarzyskie « Archiwum « starsze wątki (do 11 listopada 2016) « Kalendarz 2016 «
i

#7789
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 07:06 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Zaabsorbowana ostatnio pracą po końcówki uszów ;-) nie miałam czasu na bio-forumowanie, ale teraz zaglądam w poszukiwaniu, czy coś się dzieje w związku z kalendarzem na 2016 r. I chyba jest na razie cisza w temacie, dlatego chcę zapytać bio-forumowiczów, czy jest wola i chęć, by powstała kolejna edycja naszego kalendarza? Czas jeszcze jest, do końca roku kalendarz ma szansę powstać, jeśli tylko będą chętni do tworzenia i nabycia, jak w poprzednie lata :-)
Pozdrawiam,
:-)

#861
od marca 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 08:10 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Małgorzata Szreter (malgi)
Basiu, ja nie wyobrażam sobie roku bez naszego kalendarza :-)
i

#7790
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 08:24 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
:-)
To może otworzymy zapisy na kalendarz 2016?

Basia topazzz - 3 szt.

#12494
od grudnia 2003

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 10:00 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Mirosław Wantoch-Rekowski (mirki2)
Mirki2 - 2 szt.

#10065
od maja 2003

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 12:50 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Anna Kujawa (ania)
Ania i Krzyś - 5 szt.

#950
od marca 2010

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 15:05 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Beata Łyszkowska
Beata - 2 sztuki.

#862
od marca 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 16:40 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Małgorzata Szreter (malgi)
Malgi i Oldi - 2 szt.
i

#1403
od kwietnia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.13 18:46 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Robert Puchalski (robert)
robert - 1 szt.
.......................................
tylko czy znajdzie się chętny do organizacji wydruku i dystrybucji ??
i

#7791
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.14 07:52 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Jezier i Asiulka, co Wy na to?
Ktoś z Was, czy szukamy nowego chętnego?
:-)
i

#3914
od października 2005

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 07:58 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Ryszard Szreter (old_rysiu)
Znalazłem nasz regulamin:

1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.

2. Zamieszczamy maksymalnie po 5 fotografii w kategorii pora roku (zima grudzień, styczeń, luty/ wiosna: marzec, kwiecień, maj/ lato: czerwiec, lipiec, sierpień/ jesień: wrzesień, październik, listopad) i trzy fotografie w kategorii okładka.

3. Fotografie zamieszczamy do dnia xxxx xxxx xxxx. Głosowanie odbędzie się w terminie xxxx xxxx xxxx

4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4:3
- fotografie pory roku - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2400/3200 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli (tolerancja do 5 pikseli na bok), ciężar pliku nie może przekraczać 150 kB
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - grzyby - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych pór roku swą tematyką muszą nawiązywać do pory roku w której mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z daną porą roku
- fotografie, które były publikowane w poprzednich edycjach kalendarza nie mogą brać udziału w konkursie
- zamieszczone fotografie muszą być opisane nickiem autora, nazwą kategorii (okładka lub pora roku) oraz numerem kolejnym od jednego do dziesięciu w poszczególnych kategoriach oraz nazwą obiektu na fotografii, przykład: login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis
- wszystkie fotografie nie spełniające wymogów regulaminowych będą usuwane przez administratora na wniosek prowadzącego konkurs lub uczestnika konkursu, z podaniem przyczyny usunięcia w oddzielnym wątku i w wiadomości do autora fotografii (przyczynę usunięcia podaje i wiadomość wysyła prowadzący konkurs lub admministrator)

5. Do każdej zgłoszonej fotografii zaleca się dołączyć link do serwera zewnętrznego na którym można obejrzeć ją w oryginalnym rozmiarze.

6. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera z każdej kategorii pora roku dziesięć fotografii którym przydziela odpowiednio 10, 9, ..., 1 punkt, wygrywają zdjęcia które zdobędą kolejno trzy największe ilości punktów
- każdy głosujący wybiera kategorii okładka trzy fotografie którym przydziela odpowiednio po 3,2 i 1 punkcie, wygrywa zdjęcie które zdobędzie największą ilość punktów
- wybrane fotografie należy wyszczególnić podając login autora, nazwę kategorii (okładka lub pora roku) oraz jej numer kolejny nadany przez autora i ilość punktów nadaną przez wybierającego (można podać także nazwę obiektu na fotografii), przykład: login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis - 5 pkt
- nie ma obowiązku przydzielenia wszystkich punktów
- każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- w wątku dotyczącym kategorii wpisujemy login autora, numer zdjęcia i ilość punktów
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę

7. Oryginały zwycięskich fotografii w pełnej rozdzielczości muszą w ciągu tygodnia od zakończenia głosowania zostać przesłane na adres: joanna.lewandowicz@gmail.com

8. W przypadku niewystarczającej rozdzielczości nadesłanego oryginału, w kalendarzu zamieszczone będzie następne w kolejności zdjęcie.

Ktoś z operatorów ( chętnych ) niech otworzy nowy folder:

1. Regulamin
2. Zamówienia
3. Dyskusje
4. Okładka
5. Wiosna.
6. Lato
7. Jesień.
8. Zima
9. Wybrane fotki.

Jak już będą fotki wybrane - znajdziemy wykonawcę. Ustalmy szybko daty wklejania i głosowania. Moja propozycja od 1 lipca do 15 lipca - wklejamy. Od 15 lipca do 31 lipca - głosujemy.

(wypowiedź edytowana przez old_rysiu 22.czerwca.2015)
i

#3915
od października 2005

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 08:04 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Ryszard Szreter (old_rysiu)
Poprawiłem ilość zgłaszanych fotek i dopuściłem tylko grzyby. Będzie szybciej i łatwiej. No i wreszcie kalendarz grzybowy, będzie grzybowy. Taka moja propozycja.
i

#865
od marca 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 08:26 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Małgorzata Szreter (malgi)
Nie wiem tylko dlaczego podałeś adres mailowy Asiulki do przesyłania oryginałów zwycięskich zdjęć? Może Asia nie chce już zajmować się wydrukowaniem kalendarzy?
i

#3916
od października 2005

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 15:53 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Ryszard Szreter (old_rysiu)
Przeoczyłem tę poprawkę. Już poprawiam.


1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.

2. Zamieszczamy maksymalnie po 5 fotografii w kategorii pora roku i trzy fotografie w kategorii okładka.

3. Fotografie zamieszczamy do dnia xxxx xxxx xxxx. Głosowanie odbędzie się w terminie xxxx xxxx xxxx

4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4:3
- fotografie pory roku - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2400/3200 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli (tolerancja do 5 pikseli na bok), ciężar pliku nie może przekraczać 150 kB
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - grzyby - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych pór roku swą tematyką muszą nawiązywać do pory roku w której mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z daną porą roku
- fotografie, które były publikowane w poprzednich edycjach kalendarza nie mogą brać udziału w konkursie
- zamieszczone fotografie muszą być opisane nickiem autora, nazwą kategorii (okładka lub pora roku) oraz numerem kolejnym od jednego do pięciu w poszczególnych kategoriach oraz nazwą obiektu na fotografii, przykład: login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis
- wszystkie fotografie nie spełniające wymogów regulaminowych będą usuwane przez administratora na wniosek prowadzącego konkurs lub uczestnika konkursu, z podaniem przyczyny usunięcia w oddzielnym wątku i w wiadomości do autora fotografii (przyczynę usunięcia podaje i wiadomość wysyła prowadzący konkurs lub admministrator)

5. Do każdej zgłoszonej fotografii trzeba dołączyć link do serwera zewnętrznego na którym można obejrzeć ją w oryginalnym rozmiarze.

6. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera z każdej kategorii (pora roku i okładka ), trzy fotografie, którym przydziela odpowiednio 3, 2, 1 punkt, wygrywają zdjęcia które zdobędą kolejno trzy największe ilości punktów
- wybrane fotografie należy wyszczególnić podając login autora, nazwę kategorii (okładka lub pora roku) oraz jej numer kolejny nadany przez autora i ilość punktów nadaną przez wybierającego (można podać także nazwę obiektu na fotografii), przykład: login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis - 3 pkt
- nie ma obowiązku przydzielenia wszystkich punktów
- każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- w wątku dotyczącym kategorii wpisujemy login autora, numer zdjęcia i ilość punktów
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę



Ktoś z operatorów ( chętnych ) niech otworzy nowy folder:

1. Regulamin
2. Zamówienia
3. Dyskusje
4. Okładka
5. Wiosna.
6. Lato
7. Jesień.
8. Zima
9. Wybrane fotki.

Jak już będą fotki wybrane - znajdziemy wykonawcę. Ustalmy szybko daty wklejania i głosowania. Moja propozycja od 1 lipca do 15 lipca - wklejamy. Od 15 lipca do 31 lipca - głosujemy.


Wykreśliłem pkt 7 - bo fotki będą na serwerze zewnętrznym i nie trzeba będzie ich przesyłać.
Wykreśliłem punkt 8 - bo z racji regulaminu, oryginały muszą być pokazane w odpowiedniej wielkości.
i

#7792
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 17:06 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Też uważam, że można przystąpić do wybierania zdjęć do kalendarza, a najpóźniej po wyborze zdjęć znajdziemy wykonawcę :-)

Co do terminów, ja proponuję miesiąc lipiec na zgłaszanie zdjęć, sierpień na wybory.

Co do tematyki - nie, nie same grzyby, ja proponuję pozostać przy tematyce dotyczącej roślin, grzybów (w tym porostów), śluzowców. Warunek - spotykane w naturze.
i

#3917
od października 2005

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 19:25 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Ryszard Szreter (old_rysiu)
Będę bronił grzybków. Te w odróżnieniu od innych ( śluzowców, roślinek chronionych mało fotogenicznych ) są bardziej znane nie tylko grzybofisom. Nasze kalendarze trafiają do osób nie tylko z grona bio-forum. Daje przykład kalendarza 2015 - czerwiec. Obuwik. Dla bio-forumowicza - piękny egzemplarz. Dla postronnych, nie wzbudza emocji. Gdyby tam był piękny koźlarz pomarańczowożółty i tak podpisany, to prócz efektu wizualnego, ludziska się dowiedzą, że to nie kozak czerwony. Jasna sprawa - przepiękne kolory maków, mniszków czy przylaszczków też mają swój urok. W sklepach można dostać kalendarze z pięknymi roślinkami ( kwiatami ) ale nie spotkałem typowo grzybowych.
Nie podobają mi się kalendarze, gdzie są różne tematyki fotograficzne. Przykład. Fotki z wilkiem, jeleniem, dzikiem, lisem nie pasują do dalmatyńczyka czy kotka mruczka. Wszystko to ssaki, zwierzaki wokół nas. Jednak kalendarze osobno prowadzone dla dwóch tych typów zwierząt będą zdecydowanie ładniejsze.

Albo grzybki albo roślinki.

Kalendarz ma być ozdobą naszych ścian. Nie pasują do tego celu śluzowce czy mchy. Te wzbudzają podziw tylko miłośnikom i znawcom.

#3690
od lipca 2004

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 19:46 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Bogusław Mazurek (bogdan)
Bogdan - 1 szt.

#45
od maja 2014

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 19:58 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Piotr Krzyśka
Super juz się biore za przeglądanie zbiorów.
i

#7793
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 20:50 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Aktualnie, przy dwóch osobach wypowiadających się, równowaga głosów 1:1 za "grzyby" i "za rośliny, grzyby, śluzowce (spotykane w naturze)".
Może inni zabiorą głos w dyskusji, to będzie można zdecydować, czym wypełnimy planowany kalendarz na 2016.

#988
od marca 2010

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 20:57 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Beata Łyszkowska
Jestem za różnorodnością, czyli nie tylko grzyby.
i

#1405
od kwietnia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 21:06 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Robert Puchalski (robert)
Jestem przeciw samym grzybom.
Jeżeli taki wariant przejdzie , rezygnuję z zakupu.
i

#12503
od grudnia 2003

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.22 21:35 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Mirosław Wantoch-Rekowski (mirki2)
I tak w drodze głosowania przejdą zdjęcia niezależnie czy to grzyb, kwiat czy śluzowiec. Każdy może wstawić co chce
i

#7794
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.28 21:46 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Obecna treść regulaminu poniżej - podałam terminy zgłaszania fotografii oraz głosowania, tematykę fotografii oraz wprowadziłam drobne korekty (bez zmiany sensu treści) np. w punkcie o zasadach głosowania. Mam prośbę o zgłaszanie uwag do 30 czerwca włącznie. Od 1 lipca można będzie zgłaszać fotografie do konkursu, do tego czasu założę folder i wątki niezbędne dla przeprowadzenia konkursu.

1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.

2. Zamieszczamy maksymalnie po 5 fotografii w kategorii pora roku i trzy fotografie w kategorii okładka.

3. Fotografie zamieszczamy do dnia 31.07.2015 r. Głosowanie odbędzie się w terminie do dnia 31.08.2015 r.

4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4:3
- fotografie pory roku - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2400/3200 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli (tolerancja do 5 pikseli na bok), ciężar pliku nie może przekraczać 150 kB
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - rośliny, grzyby, śluzowce - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych pór roku swą tematyką muszą nawiązywać do pory roku w której mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z daną porą roku
- fotografie, które były publikowane w poprzednich edycjach kalendarza nie mogą brać udziału w konkursie
- zamieszczone fotografie muszą być opisane loginem autora, nazwą kategorii (okładka lub pora roku) oraz numerem kolejnym od jednego do pięciu w poszczególnych kategoriach oraz nazwą obiektu na fotografii, przykład:
login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis
- wszystkie fotografie nie spełniające wymogów regulaminowych będą usuwane przez administratora na wniosek prowadzącego konkurs lub uczestnika konkursu, z podaniem przyczyny usunięcia w oddzielnym wątku i w wiadomości do autora fotografii (przyczynę usunięcia podaje i wiadomość wysyła prowadzący konkurs lub administrator)

5. Do każdej zgłoszonej fotografii należy dołączyć link do serwera zewnętrznego na którym można obejrzeć ją w oryginalnym rozmiarze.

6. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera z każdej kategorii (pora roku i okładka ) trzy fotografie, którym przydziela odpowiednio 3, 2, 1 punkt, wygrywają zdjęcia które zdobędą kolejno trzy największe ilości punktów
- wybrane fotografie należy wpisać w wątku dotyczącym kategorii podając login autora, nazwę kategorii (okładka lub pora roku) oraz jej numer kolejny nadany przez autora i ilość punktów nadaną przez wybierającego (można podać także nazwę obiektu na fotografii), przykład:
login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis - 3 pkt
- nie ma obowiązku przydzielenia wszystkich punktów
- każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę

#9072
od maja 2009

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.06.29 15:08 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Mirosław Gryc (mirek63)
Kalendarz jest dziełem wszystkich uczestników Bio-forum, niezależnie od "wyznania" i takie tematy może zawierać jakie działy Ich interesują:-)
- taka moja opinia!

#7802
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.07.01 06:54 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Wątki na poszczególne pory roku i okładkę założone, zapraszam zatem do zgłaszania zdjęć :-)
i

#467
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.07.23 12:54 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Jak ostatni raz zaglądałam na forum to nie było wzmianki o kalendarzu, a teraz widzę wszystko leci pełną parą.
Wprawdzie już wszystko jest ustalone, ale też swoją opinię wyrażę. Jestem za tym aby kalendarz był jak dawniej, bo wtedy dla każdego coś miłego. Gdyby użytkownicy chcieli monotematyczny kalendarz to by tak głosy oddawali.

W kwestii drukowania, to po zeszłorocznych "przygodach" korzystanie z dotychczasowej drukarni odpada. Trzeba by poszukać nowej. Nawet znalazłam jedną w poznaniu i pocieszające jest że wymagają dostarczenia PDFów CMYK. Jednak w wymaganiach piszą o wielu niezrozumiałych sprawach:

Prace powinny być zapisane w przestrzeni kolorystycznej CMYK w oparciu o profil Coated FOGRA 39 (bez dołączania profilu).
Wszystkie grafiki umieszczone w plikach powinny być spłaszczone, mieć rozdzielczość 300 dpi w skali 1:1. Fonty powinny być zamienione na krzywe.

I jeżeli miałabym się podjąć drukowania to tylko jeśli otrzymam wparcie osób które w razie czego wesprą mnie w opracowaniu graficznym kalendarza.

Na koniec, nie wiem czy nie trzeba by zmienić terminów umieszczania prac i głosowania, bo coś na razie nie ma czego wybierać. Kalendarz i tak nie zostanie opracowany na zlot, tak więc nawet z głosowaniem do końca września, spokojnie wyrobilibyśmy się z drukiem i rozsyłaniem.
i

#7803
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.07.23 13:23 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
ad. terminu zgłaszania zdjęć:
słusznie, Joasiu, termin proponowania zdjęć można by przedłużyć, np. do końca sierpnia, bo na razie miesiące będą miały białe karty w miejscu fotografii ;-)
jakoś trudno się wyrobić z wrzuceniem fot, a swoją drogą jeszcze teraz latem można robić foty pod kalendarz :)

#47
od maja 2014

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.07.23 14:06 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Piotr Krzyśka
Ja niedługo się postaram jakieś zdjęcia wrzucić, ale nie ukrywam przedłużenie terminu sie przyda.
i

#468
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.07.23 14:33 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Tak myślę o przedłużeniu bo jednak późno się zabraliśmy za organizację, to ludzie się pewnie nie przygotowywali.
i

#469
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.07.27 13:59 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Dostałam odpowiedz i koszty druku wysokie. 35,5 netto czyli z VAT 43,67.

Może ktoś inny poszuka czy ma w okolicy drukarnię z niższymi cenami.
i

#7806
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.08.01 09:37 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Na razie stan jest taki, że nasz kalendarz wypełnią piękne białe karty ... ;-)

Zatem cóż innego można zaproponować, jak to, by fotografie zgłaszać do końca sierpnia? :-)
i

#470
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.08.07 15:56 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Żeby nie ciągnąć oftopu w zamówieniach to tu napiszę.

Dla mnie cena też jest jak najbardziej dobra.

Z poszerzeniem tematyki nie mówię nie. To znaczy wolałabym kalendarz w dotychczasowej formie, ale jeśli to ma pomóc w jego powstaniu to akceptuję ten pomysł.

Mirku tak czy inaczej zachęcam do wklejenia zdjęć, jeśli komuś nie przypadną do gustu to przecież może to okazać podczas głosowania :)

informacje o kalendarzu zaraz umieszczę w innych działach.

#7833
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.03 20:22 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Czy aby na pewno chcemy wybierać tylko po trzy fotografie dla danej pory roku z punktacją 3, 2, 1 punkt?
i

#7834
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.03 20:27 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
powstawiałam, ale usunęłam jeszcze te zasady głosowania, bo powyższe mnie zastanowiło, od jakiegoś czasu "punktowaliśmy" od 1 do 10, czemu to obniżać do 1 do 3 ....
i

#1420
od kwietnia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.05 18:38 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Robert Puchalski (robert)
W poprzednim roku wstawialiśmy po 10 fotografii na porę roku i po trzy na okładkę i głosowaliśmy odpowiednio 10 do 1 i 3 do 1.
W tym roku regulamin został zmieniony i wstawialiśmy po 5 fotografii na portę roku i po 3 na okładkę, a głosowanie ma być jednolite na pory roku i okładkę- czyli 3 do 1.
Taki regulamin został przedstawiony ogółowi i został zatwierdzony.
Takie są fakty!

(wypowiedź edytowana przez robert 05.września.2015)
i

#1142
od marca 2010

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.05 21:31 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Beata Łyszkowska
Wiem, że mój głos jest o rok spóźniony i, może, w przyszłym roku zostanie uwzględniony, nie chcę teraz mieszać. Ale pomyślałam, że może byłoby nie od rzeczy głosować nie na porę roku, a na każde zdjęcie z pory roku. O co mi chodzi? O to, że, przykładowo, podobają mi się najbardziej, jakieś trzy zdjęcia z danej pory roku, X, Y, Z, i chciałabym, żeby zdjęcie X było we wrześniu, zdjęcie Y w październiku a zdjęcie Z w listopadzie. Według obecnego regulaminu mogę nadać im odpowiednio 3, 2 lub 1 punkt. A ja bym chciała dać każdemu 3 punkty. Co o tym myślicie? Na przyszłość, oczywiście.
i

#1422
od kwietnia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.06 09:04 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Robert Puchalski (robert)
Tak już było, że każdy miesiąc był głosowany oddzielnie(chyba na 2011 rok ostatnio?). O ile sobie przypominam zostało to zmienione żeby uprościć głosowanie ?
i

#877
od marca 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.06 12:50 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Małgorzata Szreter (malgi)
Ja myślę, że w porach roku powinniśmy mieć możliwość głosować na 5 fotek: odpowiednio 5,4,3,2,1 pkt. Bo ze wszystkich fotek mamy wybrać te 3 najpiękniejsze. W poprzednich latach mogliśmy wybrać 10, ale to było za dużo. W okładce wybieramy 3 fotki, a w kalendarzu będzie tylko jedna. Ale to też pomysł na przyszłość, nie chcę teraz robić żadnego zamieszania.
i

#7835
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.07 12:09 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
zatem
- na kolejną akcję kalendarzową - pamiętać o przedyskutowaniu zasad głosowania
- obecnie zasady są, jakie są
i

#3927
od października 2005

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.07 12:52 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Ryszard Szreter (old_rysiu)
Basiu - dałaś fotkę ''kukułka''. To błąd. Powinno być ''kukułka szerokolistna''.

#7836
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.07 16:15 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
być może, ale nie byłam pewna oznaczenia do gatunku

#7837
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.07 16:15 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
i nadal nie jestem

#9394
od maja 2009

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.07 20:07 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Mirosław Gryc (mirek63)
A ja chyba rozumiem intencję Rysia: chodzi mu o to, że hasło "kukułka" bardziej jest kojarzone z ptakiem a nie z rośliną i u osoby zupełnie niewtajemniczonej może wywołać zdziwienie.
Wobec tego najlepszym kompromisem byłoby podpisanie jej Dactylorhiza sp. albo po prostu nazwą potoczną; storczyk.
i

#7838
od stycznia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.09 12:38 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Barbara Kudławiec (topazzz)
Do wczoraj byłam baaaaaaaaaaaaardzo zajęta sprawami zawodowymi i dziś dopiero z lekka oddycham po tym wszystkim, dlatego moje zdjęcia podpisane są z reguły tylko polskimi nazwami, miałam mało czasu i ostatnią fotę do kalendarza wrzucałam już o północy ostatniego dnia, ale jeśli któreś zostałoby wybrane, to zaręczam, że nazwa polska i łacińska się przy nich znajdzie.
Dla kukułki, którą ja oznaczam tylko do rodzaju, to na razie: kukułka Dactylorhiza sp., chyba że zyskam oznaczenie do gatunku.
i

#480
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.09 12:52 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Z tym głosowaniem, to też uważam że głosowanie na 3 fotografie jest złym pomysłem. Przy zmianie systemu głosowania chodziło o to by głosować na większą ilość fotografii niż ma się pojawić w kalendarzu.
Zmiana w regulaminie została wprowadzona cichcem, bez informowania o tym fakcie. Biorąc pod uwagę obecną ilość sprzeciwów, większość tak jak ja, przeoczyło tę modyfikację.

Głosujemy na pory roku, bo w niektórych miesiącach były problemy z ilością fotografii, a miesiąc obok miał pełno zdjęć.

W kolejnym roku proponuję ogłosić i przedyskutować każdą zmianę w stosunku do poprzedniego regulaminu.

#486
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.09.11 09:01 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Wkleiłam zasady głosowania. Tak więc wybierajcie.
i

#498
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.10.19 12:39 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Niestety wprowadzone cichcem zmiany dobiły się czkawką, bo wymagane jest dodatkowe głosowanie. Pilnie wybierajcie.
Chciałam też zauważyć że nadal nie została rozwiązana kwestia druku i przygotowania plików do druku, ja pisałam że tego nie będę już robiła, na razie nie za bardzo widzę konkretne deklaracje.
i

#624
od października 2004

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.11.06 18:41 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Krzysztof Kujawa (krzysiek_k)
Ja mogę się zająć drukiem, dopilnowaniem jakości, aby nie było jakichś grubych błędów. W okolicy jest kilka małych i, zdaje się, niedrogich drukarni. Nie wiem, jak z jakością, ale dam radę coś znaleźć. Jednak nie mam możliwości czasowych zająć się złożeniem kalendarza. A może po prostu skorzystać z projektu ubiegłorocznego ?

#1433
od kwietnia 2007

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.11.07 21:53 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Robert Puchalski (robert)
Jestem ZA!
i

#3960
od października 2005

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.11.09 19:00 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Ryszard Szreter (old_rysiu)
Krzysiu walcz z czasem. Projekt/wygląd kalendarzs jest wzorowy. Może być taki sam. Nie czekaj na odpowiedzi - nie ma już na to czasu.
i

#625
od października 2004

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.11.11 10:31 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Krzysztof Kujawa (krzysiek_k)
bardzo chętnie dopilnuję wydruku, jego jakości itd., ale nie mam żadnych czasowych możliwości zajęcia się złożeniem kalendarza. Kto mógłby to zrobić?
i

#499
od kwietnia 2008

Kalendarz 2016 - dyskusja o regulaminie

2015.11.16 09:10 Edytuj wypowiedź Usuń wypowiedź

Joanna Lewandowicz (asiulka)
Ja pisałam już wcześniej, że po zeszłym roku, w tym robić nie będę.

Osobiście robiłam kalendarium w arkuszu kalkulacyjnym i potem kopiowałam do edytora tekstu i dodawałam zdjęcia i logo, tak przygotowane eksportowałam do pdf.

Krzysztof myślę że powinieneś powiedzieć w jakim formacie powinien być plik do druku i ewentualnie dać wskazówki. Kiedyś rozmawiałam że są jakieś aplikacje w których można przygotować całe kalendarium, to by pewnie znacznie przyspieszyło opracowanie kalendarza.
« » bio-forum.pl « Rozmowy towarzyskie « Archiwum « starsze wątki (do 11 listopada 2016) « Kalendarz 2016 «
Główna Ostatnia doba Ostatni tydzień Szukaj Instrukcja Kopiuj link Kontakt Administracja
ta strona używa plików cookie — więcej informacji