Znalazłem nasz regulamin:
1. Fotografie do konkursu może zgłaszać każdy zalogowany użytkownik bio-forum.
2. Zamieszczamy maksymalnie po 5 fotografii w kategorii pora roku (zima grudzień, styczeń, luty/ wiosna: marzec, kwiecień, maj/ lato: czerwiec, lipiec, sierpień/ jesień: wrzesień, październik, listopad) i trzy fotografie w kategorii okładka.
3. Fotografie zamieszczamy do dnia xxxx xxxx xxxx. Głosowanie odbędzie się w terminie xxxx xxxx xxxx
4. Wszystkie zgłaszane fotografie muszą spełniać następujące kryteria:
- stosunek boków 4:3
- fotografie pory roku - kadr poziomy o rozdzielczości oryginału nie mniejszej niż 2400/1800 pikseli
- fotografia na okładkę kalendarza - kadr pionowy o minimalnej rozdzielczości oryginału 2400/3200 pikseli
- muszą stanowić „własność” zgłaszającego w rozumieniu ustawy o prawie autorskim
- do prezentacji w konkursie fotografie muszą być zmniejszone do rozdzielczości 640/480 pikseli (tolerancja do 5 pikseli na bok), ciężar pliku nie może przekraczać 150 kB
- tematyka fotografii związana z tematyką forum - grzyby - spotykane w naturze
- fotografie dla poszczególnych pór roku swą tematyką muszą nawiązywać do pory roku w której mają być zamieszczone, lub okresu fenologicznego związanego z daną porą roku
- fotografie, które były publikowane w poprzednich edycjach kalendarza nie mogą brać udziału w konkursie
- zamieszczone fotografie muszą być opisane nickiem autora, nazwą kategorii (okładka lub pora roku) oraz numerem kolejnym od jednego do dziesięciu w poszczególnych kategoriach oraz nazwą obiektu na fotografii, przykład: login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis
- wszystkie fotografie nie spełniające wymogów regulaminowych będą usuwane przez administratora na wniosek prowadzącego konkurs lub uczestnika konkursu, z podaniem przyczyny usunięcia w oddzielnym wątku i w wiadomości do autora fotografii (przyczynę usunięcia podaje i wiadomość wysyła prowadzący konkurs lub admministrator)
5. Do każdej zgłoszonej fotografii zaleca się dołączyć link do serwera zewnętrznego na którym można obejrzeć ją w oryginalnym rozmiarze.
6. Zasady głosowania
- głosować może każdy użytkownik bio-forum, który przed terminem zakończenia glosowania zgłosi chęć zakupu kalendarza
- każdy głosujący wybiera z każdej kategorii pora roku dziesięć fotografii którym przydziela odpowiednio 10, 9, ..., 1 punkt, wygrywają zdjęcia które zdobędą kolejno trzy największe ilości punktów
- każdy głosujący wybiera kategorii okładka trzy fotografie którym przydziela odpowiednio po 3,2 i 1 punkcie, wygrywa zdjęcie które zdobędzie największą ilość punktów
- wybrane fotografie należy wyszczególnić podając login autora, nazwę kategorii (okładka lub pora roku) oraz jej numer kolejny nadany przez autora i ilość punktów nadaną przez wybierającego (można podać także nazwę obiektu na fotografii), przykład: login - wiosna 1 - śnieżyczka przebiśnieg Galanthus nivalis - 5 pkt
- nie ma obowiązku przydzielenia wszystkich punktów
- każdy głos liczy się jako jeden niezależnie od ilości zamówionych przez głosującego kalendarzy
- w wątku dotyczącym kategorii wpisujemy login autora, numer zdjęcia i ilość punktów
- głosy oddane na własne fotografie nie będą brane pod uwagę
7. Oryginały zwycięskich fotografii w pełnej rozdzielczości muszą w ciągu tygodnia od zakończenia głosowania zostać przesłane na adres:
joanna.lewandowicz@gmail.com 8. W przypadku niewystarczającej rozdzielczości nadesłanego oryginału, w kalendarzu zamieszczone będzie następne w kolejności zdjęcie.
Ktoś z operatorów ( chętnych ) niech otworzy nowy folder:
1. Regulamin
2. Zamówienia
3. Dyskusje
4. Okładka
5. Wiosna.
6. Lato
7. Jesień.
8. Zima
9. Wybrane fotki.
Jak już będą fotki wybrane - znajdziemy wykonawcę. Ustalmy szybko daty wklejania i głosowania. Moja propozycja od 1 lipca do 15 lipca - wklejamy. Od 15 lipca do 31 lipca - głosujemy.
(wypowiedź edytowana przez old_rysiu 22.czerwca.2015)