Wątek o kalendarzach bardzo sie rozrósł przez co stał sie mocno nie czytelny i prawie nie do przebrnięcia dla osób, które od samego początku go nie śledziły. W związku z tym pozwolę sobie na zamieszczenie tutaj kilku najważniejszych informacji dotyczących kalendarza.
Format kalendarza A3, 13 stronic,
Fotografie wybrane w demokratycznych wyborach z nadesłanych przez userów naszego forum.
Cena kalendarza 20 złotych plus koszta przesyłki. ( postaram się jak najszybciej zorientować jakie wysokie one będą)
żeby kalendarz w ogóle powstał musi być pokrycie na nakład minimum 50 egzemplarzy.
Wpisujemy nick zamawiającego i ilość sztuk.
Mam jeszcze gorącą prośbę, żeby w tym wątku zamieszczać tylko zamówienia. Wszelkie dyskusje, pytania w wątku "a może by tak kalendarze bio-forum"
Na dobry początek. :-)
Jezier - 4 szt.
(wypowiedź edytowana przez jezier 12.listopada.2007)
#427
od lutego 2007
Gaborson - 2 szt
(wypowiedź edytowana przez gaborson 12.listopada.2007)
#4522
od sierpnia 2002
Jeśli nazwy miesięcy będą tylko po polsku: PIMPEK - 2szt.
Jeśli nazwy miesięcy będą wielojęzyczne: PIMPEK - 5szt.
Wojtek (czyli ja) - 2 sztuki
#977
od października 2004
#902
od października 2005
#444
od lutego 2007
Jak na razie coś mało zamówień. Jak dobrze policzyłem to mamy zamówień na 36 kalendarzy (mało)
Wojtku watek wisi ledwie kilka godzin a brakuje już tylko 14 ;-) Myślę, że nazbieramy zamówień na 50 egzemplarzy.
#445
od lutego 2007
I ja jestem dobrej myśli, a może nazbieramy więcej (z 200 sztuk) to można wynegocjować cenę niższą :)
to jest 38 :-)
Wojtku co do ceny to nie wiem czy się uda jeszcze niższą wynegocjować, ale zawsze można próbować :-)
#907
od października 2005
WoW !!! Mamy już 40 sztuk :-)
#450
od lutego 2007
Mamy 40 sztuk kalendarzy. Głosy na fotki do kalendarza oddało raptem 9 userów z 18-tu deklarujących zakup. Zamówili oni łącznie 18 szt. Gdzie reszta tj. 9 userów na 22 sztuki kalendarzy. Proszę o dalsze głosy
#1985
od stycznia 2007
Wojtku,
To, że jeszcze nie ma mojego typowania fotek, to dowód na to, jak trudno dokonać wyboru!
Ale mój głos NA PEWNO zagości w tamtym wątku, jak nie dziś, to jutro.
I mi się trudno zdecydować. Ilość fotografii przerosła moje i chyba nie tylko moje oczekiwania. Kilka mam "pewniaków" a z resztą będzie duży problem...
Z głosowaniem mamy czas do końca tygodnia, więc na bank sie wyrobie. ;-)
Mamy 42 sztuki coraz bliżej minimum
#461
od lutego 2007
Upragniona 50-ka. Jest już minimum nasz minimum czyli będą kalendarki :))))))
#1992
od stycznia 2007
STRZELA KOREK OD SZAMPANA!
:-)))
#983
od października 2004
Basiu - trafiłaś mnie w ucho....
:P
:))))
#1994
od stycznia 2007
Elmo, przepraszam, naprawdę nie chciałam!!!
;-)))
Załapię się jeszcze na lampkę?:-)
#1995
od stycznia 2007
Ale, ale, nazwy miesięcy muszą być wielojęzyczne, bo inaczej Pimpek weźmie tylko 2 sztuki, to do 50-tki brakowałoby nam jeszcze trzech sztuk!!!
Jest to możliwe, by spełnić ten lingwistyczny warunek - wszystko objaśniłam w "A może kalendarze bio-forum?"
JAAAASNE, Michał!
(wypowiedź edytowana przez topazzz 14.listopada.2007)
#463
od lutego 2007
Słuszna uwaga Basiu. Bez Pimpka będzie kicha. Bo coś powoli spływają zamówienia na kalendarki. Podrzucie mi butelkę po szampanie bo na pewno już wypity :)
#984
od października 2004
Tak Wojtek, szampan wypity - Michał dokończył butelkę Basi..... :P
A teraz na poważnie :)
Jeśli nie macie nic przeciwko temu to zareklamuję kalendarz na "Grzyblandzie"
http://grzyby.nazwa.pl/grzyb/ Być może będą również chętni na jego kupno.
Reklamuj :-)
Do moderatorów "rozmów towarzyskich" - warto wywlec chocby czasowo - kalendarzowe wątki do działu ogólnie dostępnego. Np. do grzybobrania - może będą jeszcze inni zainteresowani kalendarzem, a niekoniecznie zalogowani.
#2435
od kwietnia 2001
Nie wywlekał bym tych wątków poza "Rozmowy towrzyskie".
Nie chcę przenosić spraw towarzyskich do działów które temu nie służą. Nie chciałbym aby forum zajmowało się w innych działach kalendarzami, logami, koszulkami itp. sprawami równie namiętnie jak we właściwym dla tego miejscu.
Można natomiast w innych działach dać info (podobnie jak to było o poszukiwaniu zdjęć do kalendarza) że można zamawiać do tego a tego dnia i krótkie info o warunkach. Te parę dodatkowych zamówień potrzebnych dla przekroczenia progu 50 sztuk na pewno się tym uzyska.
Marku - mamy już tę minimalną 50-tkę. Jest sporo osób odwiedzajacych forum, ale niezalogowanych, dla których "rozmowy towarzyskie" są niedostępne. I te osoby nie chcą się logować, ale czytają. Może wśród nich jest taka, której kalendarz się spodoba? Elma daje informacje na Grzybland - kilka osób z tego portalu współpracuje z nami część jest i tu i tu. Ale część zagląda jedynie jako goście. Dlatego uważam, że warto (na czas zamówień i głosowań - czyli do 18-20.11) dać kalendarz (wątki ze zdjęciami, ustaleniami, głosowaniami) na część ogólniedostępną. A potem schować znowu do rozmów.
#2004
od stycznia 2007
Albo dać info i linki w tych wątkach informacyjnych, co już temu służą w innych działach, a wątki ze zdjęciami, ustaleniami i głosowania zamieścić w Admin radzi i pomaga?
A po wszystkim przenieść oczywiście z powrotem do rozmów.
(wypowiedź edytowana przez topazzz 15.listopada.2007)
#2436
od kwietnia 2001
Chcę aby reszta forum miała charakter możliwie rzeczowy, bez nadmiernego wzajemnego poklepywania się po plecach dla samego poklepywania.
Nie chcę aby "auto-tematyczna aktywność" zdominowała część merytoryczną forum.
Wątpię aby ten kto chce tylko zamówić kalendarz potrzebował zajmować się procesem jego powstawania.
Wystarczy potencjalnie chętnym na kalendarz (i będzie wygodniejsze dla nich) dać syntetyczną informację co można zamówić, jaką będzie miało formę i ile będzie kosztowało.
Ewentualnie informacje co potrzebuje zrobić (zajrzeć do "Rozmów towarzyckich) jeśli chce wiedzieć jak przygotowanie kalendarza wygląda od kuchni.
Na forum zagląda w miesiącu kilkadziesiąt tysięcy osób trafiając tu głównie z google. Zarejestrowanych (tj. posiadających konto) jest nieco ponad 2000 osób (z czego przytłaczająca większość to jednorazowe historie). Pisuje często lub sporadycznie chyba ok. setki. Towarzysko udziela się kilkanaście.
Zabawa z kalendarzami jest fajna ale z definicji dla naprawdę wąskiego kręgu uczestników forum. Stanowiącego najbardziej zaangażowaną elitę uczestników forum. Jeśli ktoś by naprawdę chciał uczestniczyć w głosowaniu a nie miał jeszcze konta to je założy.
Jaka by była cena 1 kalendarza przy 100 szt. ? Np. gdybym domówił 50 szt. (potrzebna faktura VAT).
Na kiedy byłyby gotowe do odbioru kalendarze?
Bogdan w prywatnej wiadomości masz wszystko. Pozdrawiam.
#2005
od stycznia 2007
Trudno się nie zgodzić z rzeczowymi argumentami Marka.
Michał, miałbyś chwilkę, by zredagować odpowiedni tekst i wrzucić go do wszystkich wątków kalendarzowych w działach?
Jakby co, to mogę "powrzucać" do działów roślinnych Twój tekst (z podaniem autora, oczywista!). Jak powstanie i zawita w grzybkach. Mogę?
(wypowiedź edytowana przez topazzz 15.listopada.2007)
Basiu nie roszczę praw autorskich do "moich tekstów" ;-) Pewnie że możesz. Wieczorkiem coś napiszę i powieszę na grzybkach razem z linkami do ważniejszych wątków.
Michał czy dobrze podliczyłem mamy równo 50 zamówień na kalendarze ?
Wojtku, w wątku głosowania na zdjęcia Ela Cywko pod swoim typowaniem wpisała zamówienie na dwa kalendarze.
Wojtku w tym wątku jest równo 50, ale w tym gdzie wybieramy fotki Cywka głosowała zamawiając dwie sztuki, wiec wychodzi na to, że 52 szt. Jak będę zamawiał, to wezmę parę sztuk więcej, gdyby się ktoś się obudził i zapragnął mieć taki gadżet. Dodrukowanie później kilku sztuk nie wchodzi w rachubę.
#4531
od sierpnia 2002
Michał, w ciągu roku dochodzi na forum zawsze kilka osób, a wiele się nie loguje tylko bywa. Wielu z nich na pewno chciałoby miec taki kalendarz.
Dodruki sa bez sensu, ale mądrze by było wydrukować 100szt. a nastepnie niech taki banerek wisi sobie na górze działu "Jaki to grzyb", że można nabyć kalendarz bio-forum z czego dochód (nie przychód) pójdzie np. na [nic lub coś wymysleć mądrego można]. Dodatkowe 40-50szt. w ciagu roku się rozejdzie.
Pimpek
#510
od lutego 2007
Michał ja mam wszystko pod kontrolą i mam zapisaną CYWKE, poprosiłem ją na privie aby dopisała się w wątku na zamówienia. Na teraz mam 52 sztuki zamówione. Głosów na zdjęcia nie oddało: KRZYSIEK_K (niedziela), JACEKSC, RUSKIE_PIEROGI, VITO_MIKS, MAREK, KIRUCH, PUCIO, BOGDAN - Prosimy o głosy. Przypominam, że zamknięcie i ogłoszenie wyników poniedziałek godzina 10.00
Pimpek tylko czy stać nas na te dodatkowe 50 szt? Trzeba by było wyłożyć dodatkowy 1000zł. Z ceną raczej nie da się zjechać w istotny sposób, bo jest skalkulowana "po kosztach". Na pewno będzie kilka, może kilkanaście sztuk więcej. Jeśli tu nie znajda nabywcy, to uszczęśliwię nimi kilka gabinetów biologicznych w okolicznych szkołach. ;-)
Wojtu cieszę sie, że trzymasz rękę na pulsie. Wielkie dzięki! Ostatnio pilotowanie kalendarza trochę przerosło moje możliwości czasowe.
Robię to na bieżąco jak tylko ktoś zgłasza to mój arkusz się aktualizuje.
#243
od lipca 2006
Chętnych na kalendarze chyba byłoby nieco więcej.Ale nie wiedzą jak on będzie wyglądał.Bo tak naprawdę to na dzień dzisiejszy to dużo wiemy tylko o pierwszej stronie a raczej karcie tytułowej ale co dalej? Układ pionowy czy poziomy, jakie fotki w jakich miesiącach,jaki układ strony...etc...Ja na przykład w ciemno zamówiłem 2 egzemplarze ale jeszcze dodatkowo dwie osoby są zainteresowane. Tylko pytają jak będzie ten kalendarz wyglądał. I co dzisiaj mam im odpowiedzieć? :)Fakt, że mamy bardzo mało czasu.
Paweł układ kalendarza pionowy, format A3. Wydruk cyfrowy w gęstości 300 DPI na papierze o gramaturze 160 g/m2, laminowanym po wierzchu. Oglądałem takie wydruki w tej drukarni i jak na moje oko wygląda to dobrze, może nie tak jak wydruk ofsetowy lakierowany, ale naprawdę nie jest dużo gorszy. Fotki w poniedziałek będą wybrane, na dzień dzisiejszy wiadomo, że z każdej kategorii (śluzowce, rośliny, porosty, grzyby)po 3 fotografie. Co będzie zawierało kalendarium, to tez omówiliśmy na forum. Chyba wszytko co w tej chwili mogę powiedzieć. Każdy z nas w ciemno zamawiał. Ale nie było wyjścia w takim tempie. Propozycje rzuciłem 25.10, ale temat sie ruszył dopiero po Zaduszkach. W dwa tygodnie z małym okładem musimy wyrobić się ze wszytkim, żeby w ogóle na ten rok kalendarz powstał.
#4533
od sierpnia 2002
Może pomiędzy zakończeniem projektowania a drukiem zrobić tygodniową (albo siedmiodniową - do ustalenia) przerwę, zawiesić PDFa w dziale bez logowania i poczekać na kolejne zamówienia?
#993
od października 2004
Pimpek - dobrze by było pokazać także pierwszą stronę kalendarza (tytułową).
Brawo Tomku masz 53 sztukę kalendarza
puciu - domawiam jeszcze 2 szt. czyli razem 7 szt.
Póki, co 55 szt. :-)
(wypowiedź edytowana przez jezier 20.listopada.2007)
#2029
od stycznia 2007
Basia - domawiam 3 sztuki, czyli razem 6 sztuk dla mnie.
To aktualne podsumowanie ilości zamówień - 58.
#927
od października 2005
Kiedy wpłaty na kalendarze???
Potwierdzam zamówienie na 2 kalendarze.
Rysiu, spokojnie dam znać jak będę wiedział na kiedy będą gotowe. Póki, co jeszcze poprawiają projekt.
Ja poroszę jeszcze dwa (w sumie dla Kujawów 5)
#177
od października 2007
Ja też poproszę jeden! Potrzebuję jakiejś odmiany po tegorocznym kalendarzu firmowym "USŁUGI DŹWIGOWE OSTRÓW MAZOWIECKA", który towarzyszy mi od jedenastu miesięcy:-)
Ja proszę o 2 kalendarze ;)
64 :-) Trzeba zwiększyć nakład.:-)
W środę 05.12.2007 muszę zadeklarować ostateczna ilość egzemplarzy. Tak więc do środy proszę deklarować chęć zakupu, jeśli ktoś jeszcze ma ochotę na taki kalendarz.
#929
od października 2005
Michał ! Trzeba otworzyć nowy post z kontem, na który będziemy przelewać pieniądze za kalendarze.
#141
od października 2005
Arek (jeśli ktoś jeszcze pamięta) 2 :)
Rysiu spokojnie jeszcze kilka dni.
Arek co, lub kogo pamięta?;)
To 66 sztuk. Chyba o 10 zwiększę zamówienie dla spóźnialskich, a jak nie pójdą to, Rysiowi je prześlę na nagrody konkursowe;-)
#997
od października 2004
Arku - ja pamiętam i wciąż jestem Ci wdzięczna za pomoc :)
#483
od czerwca 2006
Ja również poproszę o kalendarze.
Ania B. - 3 szt.
Dziękuję
Byłem przed chwilą w drukarni. Zamówiłem 80 szt. Póki, co 11 egzemplarzy może być jeszcze rozdysponowana.
To gdyby jakiś został to 1szt bym chciał.
Dla mnie jeszcze jeden. Czyli łącznie z zamówionymi uprzednio razem 3 szt.
Czyli zostało jeszcze 9 ;-)
Poproszę 2 sztuki. Zagapiłam się i o mało co bym przegapiła zamówienie.
#935
od października 2005
Oj, Michał chciał zrobić u mnie magazyn akcesorii konkursowych :-) Mam tylko nadzieję, że tych kilka sztuk łykną forumowicze :-)
Michal - na litość, proszę podaj wreszcie to konto. Święta na karku a szmal mnie piecze w kieszeni. Nie bądź sadystą!!
Z dużą ulgą mogę poinformować zainteresowanych, że jutro najprawdopodobniej kalendarze będą u mnie. Wiem, że długo to trwało, ale przyczyny niezależne ode mnie. Myślę, że chyba najlepiej będzie wysyłać je jako paczki pocztowe. Koszt 6,50 za paczkę do 1 kg w przesyłce ekonomicznej a 8,00 priorytet. Wieczorem powieszę wątek z numerem konta i wszystkimi innymi informacjami dotyczącymi wysyłki.
Domówił bym jeszcze jeden jeśli można , czyli razem 8szt.
Robert nie widzę problemu. Zostały jeszcze cztery luzaki ;-)
Nakład został wyczerpany. :-)